5. Rész

.:Harry Styles:.
Nos, mivel nem tudok táncolni úgy ahogy az esküvőkön szokás, ezért elhatároztam, hogy megtanulok. A "tanár" választásom, pedig Liana-ra esett. Remélem belemegy, mert így legalább nem csak táncolni tanulok meg, hanem megtudhatom, azt is, hogy kivel megy az esküvőre, és ha nem megy senkivel; akkor megkérdezem jönne-e az én oldalamon.
Szépen átsétálok a szomszéd szobába, ahol ő lakik. Bekopogok majd egy hangos "Gyere!" válasz után benyitok.
- Szia! -mosolygok. - Bocsi, hogy zavarlak de kéne a segítséged. Nem tudok táncolni és szükségem lenne egy jó tanárra. -megyek oda hozzá.
- És miből gondolod, hogy én jól tudok táncolni? -nevet.
- Miért, nem így van? -kérdezem vigyorogva.
- Hát...nagyjából tudok!
- Az nekem tökéletesen megfelel. -vágom rá gyorsan.
- Oké, ha ennyire akarod! -mosolyog rám. - Mikor akarsz kezdeni?
- Bármikor ráérek. Csak este lesz egy fellépésünk hat órakor. -válaszolom.
- Oké, akkor gyere vissza negyedóra múlva. -mondja, mire bólintok és kimegyek a szobából.

.:Liana Wilson:.
Miután Harry elment, lemegyek a konyhába, ahol szembe találom magam Liam-mel.
- Szia. -mosolyog, és leül az egyik bárszékre.
- Szia! Mi jót csinálsz ma? -kérdezem, és előveszek a hűtőből egy üdítőt.
- Semmit. Este koncert, azon kívül várom Zayn-t, hogy beszereljük a sütőt. -sóhajt.
- Értem. -ülök le vele szembe, immár a üdítős pohárral a kezemben.
- Figyelj.. öhm.. Lennél a párom az esküvőn?  -kérdezi csillogó szemekkel.
- Leszek. -válaszolom pár pillanat múlva.
- Reméltem, hogy ezt válaszolod.
- Mit reméltél? -jelenik meg Louis.
- Haver, miért kell neked mindenről tudnod? -kérdezi Liam.
- Nyugi... Csak kíváncsi vagyok miről beszél ez a szép pár. -vigyorog.
- Te is tudod, hogy nem vagyunk együtt. -nézek rá szúrós szemmel.
- Tudom. De csak, hogy tudjátok... -mondja Louis, és leül Liam mellé. - Úgy viselkedtek, mintha azok lennétek.
- Tényleg? Nem tudtam, hogy még olyan képességed is van, hogy kiszúrsz ilyeneket. -áll fel Liam, és Louis-ra figyel.
- Szóval tényleg együtt vagytok? -kérdezi Louis.
- Na jó, én befejeztem... -fordul felém Liam, és az ajtó felé biccent. Értem a célzást, úgyhogy én is felállok.
- Szia Louis. -veregeti meg Lou vállát, Li.
- Most hova mentek? -néz ránk kérdőn Louis.
- Bocsi. -mondom és Liam-mel együtt hagyom el a konyhát.

A szobámban ülök, és várom, hogy Harry jöjjön. Ez pár perc múlva be is következik.
- Akkor kezdhetünk? -kérdezi Harry, mire bólintok.
- És mit akarsz megtanulni? -megyek oda hozzá.
- Lassú táncot. Meg azt a pörgetést.
- Mire gondolsz?
- Tudod, az amikor a fiú megpörgeti a lányt miközben táncolnak. -magyaráz Hazza.
- Oké, értem már. -nevetek, és közel állok hozzá.
- Na szóval... Az egyik kezedet rakd a derekamra, a másikkal pedig fogd meg ezt a kezem. -emelem fel a bal kezemet.
- Rendben. -mosolyog, miközben teljesíti a kérésemet.
Kb. 1 órát végig táncolunk. Épp egy pörgetés következik, aminek a végén majdnem a karjaiba esek.
- Oké. -húzódok el tőle. - Most szüneteljünk egy kicsit.
- Kezd már alakulni? -ül le mellém az ágyra, Harry. - Mármint a tánctudásom..
- Elég jól csinálod.. -válaszolom.
- Köszönöm, hogy segítesz.
- Nincs mit. -ölelem át.
- És ugye fogsz velem táncolni.? Már ha ilyen szépen megtanítottál.. -lök oldalba óvatosan.
- Rendben Mr. Styles. Ahogy kívánja. -nevetek.
- Köszönöm hölgyem. -vigyorog és feláll, majd a kezét felém nyújtja. - Még egy utolsó táncot?
- Benne vagyok. -fogadom el a kézfogást és felállok.
Lassúzunk, mint eddig amikor Harry megszólal.
- És...Tudod már kivel mész az esküvőre? -kérdezi halkan.
- Liam-mel. -mondom, mire Harry egy pillanatra megáll.
- Aha. -válaszolja elcsukló hangon.
Nem értem mi történik vele... Az előbb még vidám volt, most meg olyan szomorú lett a hangja.
- És te?
- Senkivel, csak Louis-sal meg Zayn-nel.
- És Niall?
- Zorával megy. -válaszolja, mire mindketten megállunk.
- Tényleg? -mosolygok, mire Harry bólint.
- Reggel kérte meg, hogy menjen vele. -mondja Hazza.
- Nem tudtam, hogy Niall érdeklődik Zora iránt.
- Hát pedig érdeklődik. -húzza féloldalas mosolyra a száját. - Na... én szerintem megyek. Hamar oda megyünk a koncert helyszínre, hogy gyakoroljunk egy kicsit, és előtte még pihenni akarok.
- Oké. -válaszolom és tovább nézem a távolodó srácot.
- Köszi a segítséget. -motyogja elmosolyodva.
- Mondtam már, hogy nincs mit!

.:Louis Tomlinson:.
Pont az emeleten járkálok, amikor Harry kisétál Liana szobájából.
- Szevasz! -köszönök neki, mire odajön hozzám.
- Hello. -motyogja unottan.
- Veled meg mi történt? -kérdezem, rossz kedvére utalva.
- Semmi, csak épp most szállt el az esélyem, hogy vele menjek az esküvőre. -néz rám dühösen.
Jól tudom, hogy kire céloz..
- Mit mondott?
- Megkérdeztem,hogy kivel megy erre, azt válaszolta, hogy Liam-mel.
- Akkor azt beszélték a konyhában!
- Mit beszéltek a konyhában?  -néz rám kérdőn Hazza.
- Hát, csak... csak annyit hallottam, hogy Liam azt mondja: "Reméltem,hogy ezt válaszolod!" -ismétlem Payno szavait, mire Harry elhallgat.
- Mondhatok valamit? Szerintem nem kéne magad ennyire törnöd emiatt. Láthatóan van köztük valami, vagy ha még nincs akkor lesz. -mondom komolyan, de nehéz kimondanom ezeket a szavakat. 
Hiszen mégis csak a legjobb barátomhoz beszélek!
- Harry, sajnálom.! Nem akarlak megbántani de ez az igazság. Hagyd inkább ezt az egész dolgot, és ne avatkozz bele. -rakom a kezemet, a vállára.
- Te mit tennél a helyemben ha szerelmes lennél? Mert nem hiszem, hogy azt, amit most nekem tanácsoltál!
- Igazad van... De, akkor sem jó ez az egész így..
- Még nincsenek együtt, és amíg ez így van, addig én is beszállok a játékba. -mondja határozottan.
- És ne akarj megállítani.! Majd minden eldöntődik, és ha csalódás ér, akkor majd kiheverem. Ennyi.! -von vállat, és lemegy az emeletről.
Nem hiszem, hogy Harry részéről jó döntés ez az egész, de kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a vége...

2 megjegyzés: